Stready
83 % av den norske befolkningen er ikke aktive nok. Hvert 42 minutt dør i snitt en nordmann av sykdom som kan relateres til mangel på fysisk aktivitet.
Streadys mål har alltid vært å forstå hvordan de kan skape treningsmotivasjon. I 2018 startet selskapet med treningsveddemål, og her har de gitt motivasjon til over 1 500 deltagere. Stready har også arrangert treningsdugnader, hvor de har motivert til aktivitet, samtidig som de har samlet inn penger til veldedige organisasjoner som WWF og UNICEF.
Nå er Stready i gang med å utvikle et nytt og spennende produkt. Selskapet bygger en løsning som gjør at nettbutikker ikke bare kan belønne deres kunder for kjøp, men også når kunder når sine treningsmål! Dermed kan netbutikker bygge en stor og lojal kundebase som kommer tilbake, både for å kjøpe deres produkter, og for å nå sine treningsmål. Stready er motivert til å rulle ut produktet i løpet av 2021.
Otto Lote, Lars Andreassen, Mats Sæter. Foto: Kristoffer Wittrup